Solved Paypal - Hướng dẫn giải quyết "Verify identity"

animax1991

Staff member
Super Moderator
Joined
Aug 30, 2011
Messages
9,018
Solutions
6
Reactions
14,285
MR
1,088.971
Insuree Balance
11465|700
Service Details
1||Thẻ ĐT|https://mmo4me.com/threads/animax1991-dich-vu-ban-the-dien-thoai-truc-tuyen.38102/|200|VIP9|0|5
1||Exchanger|https://mmo4me.com/threads/buy-wmz-22-8-sell-paypal-22-5-wmz-23-8-all-bank.400779/
1||Socks|https://mmo4me.com/threads/nap-va-ban-acc-sock-gia-re-911-re-socksescort-com.444672/
Phone Number
Call me! Call me!
Telegram
Chat with me via Yahoo Messenger
Facebook
Follow me on Facebook
Skype
Chat with me via Skype
Chào!

Thời gian gần đây Paypal bắt phải up 2 tài liệu nếu bạn muốn tiếp tục sử dụng. Hôm nay rất nhiều bạn pm mình hỏi, nên mình tổng hợp tại đây cho các bạn tiện giải quyết. 2 Tài liệu này gồm:
  1. ID ( IDentifier): gồm Chứng minh nhân dân, bằng lái xe, passport, .... Tài liệu cần đảm bảo hiển thị tên và ngày sinh của bạn.
  2. Proof of address: gồm: hóa đơn điện, nước, internet; sao kê ngân hàng hoặc thẻ tín dụng, phải có dấu mộc đỏ của phía ngân hàng và không được quá 6 tháng. Tài liệu cần đảm bảo hiển thị tên và địa chỉ trong acc Paypal của bạn.
Trường hợp bạn up nhầm và không còn chỗ up, bạn muốn gửi bổ sung thì bạn làm 3 bước sau:
  1. Dùng mail gốc Paypal gửi tài liệu bổ sung vào mail: [email protected]. Subject: "Verify identity". Nội dung: "This is my complementary document, please have a check" và đính kèm hình ảnh vào. Lưu ý: Dung lượng tổng file hình ảnh không quá 1 MB.
  2. Tạo ticket cho Paypal.
    • Login Paypal => Help & Contact => Mail us hoặc Message Center => Negative Balance/Limitations => How do I resolve limitation?
    • Case or claim or dispute ID : Limit
    • Message: I have sent complementary document to email [email protected] from my primary email for identity verification. please have a check.
    • Send
  3. Sau khi tạo ticket, Paypal sẽ gửi mail tự động về. Bạn cần reply vào email của nó với nội dung tương tự như sau: "I have sent complementary document to email [email protected] from my primary email for identity verification. please have a check."
Sau đó khoảng 24-48h sẽ có kết quả!

Chúc may mắn!
animax1991
 
Last edited:
Thường thì mình thấy gửi vào [email protected] cũng dc
Miễn là mail chính thống do Paypal cung cấp thì đc nha bạn. Phòng trường hợp có kẻ gian dùng document để làm chuyện xấu
 
Last edited:
Chào!

Thời gian gần đây Paypal bắt phải up 2 tài liệu nếu bạn muốn tiếp tục sử dụng. Hôm nay rất nhiều bạn pm mình hỏi, nên mình tổng hợp tại đây cho các bạn tiện giải quyết. 2 Tài liệu này gồm:
  1. ID ( IDentifier): gồm Chứng minh nhân dân, bằng lái xe, passport, .... Tài liệu cần đảm bảo hiển thị tên và ngày sinh của bạn.
  2. Proof of address: gồm: hóa đơn điện, nước, internet; sao kê ngân hàng hoặc thẻ tín dụng, phải có dấu mộc đỏ của phía ngân hàng và không được quá 6 tháng. Tài liệu cần đảm bảo hiển thị tên và địa chỉ trong acc Paypal của bạn.
Trường hợp bạn up nhầm và không còn chỗ up, bạn muốn gửi bổ sung thì bạn làm 3 bước sau:
  1. Dùng mail gốc Paypal gửi tài liệu bổ sung vào mail: [email protected]. Subject: "Verify identity". Nội dung: "This is my complementary document, please have a check" và đính kèm hình ảnh vào. Lưu ý: Dung lượng tổng file hình ảnh không quá 1 MB.
  2. Tạo ticket cho Paypal.
    • Login Paypal => Help & Contact => Mail us hoặc Message Center => Negative Balance/Limitations => How do I resolve limitation?
    • Case or claim or dispute ID : Limit
    • Message: I have sent complementary document to email [email protected] from my primary email for identity verification. please have a check.
    • Send
  3. Sau khi tạo ticket, Paypal sẽ gửi mail tự động về. Bạn cần reply vào email của nó với nội dung tương tự như sau: "I have sent complementary document to email [email protected] from my primary email for identity verification. please have a check."
Sau đó khoảng 24-48h sẽ có kết quả!

Chúc may mắn!
animax1991
upload_2016-6-18_13-13-52.png

Mail pp tự động về là mail này phải ko a :D
 
To help protect your information, we don’t accept files that are sent as email attachments. Instead, we offer a more secure way to submit the information we’ve requested.
Mình gửi mail nó báo lại vậy nè bác
 
Cái bọn điên này rách việc thiệt.
Móa rõ ràng đã đính kèm trong yêu cầu nó rồi.
Làm ăn sống nhăn. :mad:
Send mail 24h rồi.
 
To help protect your information, we don’t accept files that are sent as email attachments. Instead, we offer a more secure way to submit the information we’ve requested.
Mình gửi mail nó báo lại vậy nè bác
Bạn trả lời lại nó vậy nha!

I have called Paypal, and the supporter asked me to send the documents to [email protected], I have sent documents to the given email, please have a check again. Thank you!
 
Bạn trả lời lại nó vậy nha!

I have called Paypal, and the supporter asked me to send the documents to [email protected], I have sent documents to the given email, please have a check again. Thank you!

Chắc từ lúc có topic này, nhiều người send quá nên nó làm khó
 
Bạn trả lời lại nó vậy nha!

I have called Paypal, and the supporter asked me to send the documents to [email protected], I have sent documents to the given email, please have a check again. Thank you!
Dear vo tan,

Thank you for contacting PayPal.

To help protect your information, we don’t accept files that are sent as email attachments. Instead, we offer a more secure way to submit the information we’ve requested.

Here’s how to send us your information:

  1. Log in to your PayPal account.
  2. Click Resolution Center near the top of the page.
  3. Find your case under "Resolution Center cases," then click Resolve next to the request for documentation.
  4. Click Upload Files.
  5. Click Browse to find the file you want to send, then click “Open.”
  6. Enter a title for the file. (The title shouldn’t include more than 3 numbers.)
  7. Select the type of evidence, then click Attach This File.
  8. Attach any other files, then click Send Files to PayPal.
If you do not have an open case requiring additional documentation you can upload your documents by following the below steps:

  1. Go to the PayPal website and log in to your account.
  2. Click Contact Us.
  3. Click Send us a question by email.
  4. Select My Account under "choose a topic."
  5. Select Name Change under "choose a subtopic."
  6. Select the type of change you would like to make and click Continue.
  7. Click Upload Files.
  8. Click Browse.
  9. Select the file you want to attach.
  10. Click Open.
  11. Give the file a recognizable name and use no more than 3 numbers. You may provide a description of the file, up to 100 characters.
  12. Click Attach this File. Information about your file appears under the Attachments box.
  13. Repeat as many times as required, up to a total file size of 5000kb.
  14. Click Send Files to PayPal to submit them for review.
Have a question? Send it through our secure email. Here’s how to send us a question:

  1. Log in to your PayPal account.
  2. Click Contact Us near the bottom of the page.
  3. Click Send us under Email Us.
  4. Follow the instructions to send us your question.
You can also fax your documents to PayPal at (402) 537-5760.





It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Sincerely,
Muhammad Khairi
PayPal Compliance Department
PayPal

Giờ phải làm sao đây mod :(
 
@terink79 : Bạn thử tìm vòng vòng xem có chỗ up document không, nếu không có thì trả lời lại nó vậy nha!

I have tried to upload document in resolution center but It's not available for uploading files. I have called Paypal, and the supporter asked me to send the documents to [email protected], I have sent documents to the given email, please have a check again. Thank you!

Mình nghĩ là bộ phận ticket phải đồng bộ với bộ phận call, nhưng không phải vậy :(, nếu vẫn không được chắc phải call lên hỏi nó xem sao.
 
Last edited:
@terink79 : Bạn thử tìm vòng vòng xem có chỗ up document không, nếu không có thì trả lời lại nó vậy nha!

I have tried to upload document in resolution center but It's not available for uploading files. And I have called Paypal, and the supporter asked me to send the documents to [email protected], I have sent documents to the given email, please have a check again. Thank you!

Mình nghĩ là bộ phận ticket phải đồng bộ với bộ phận call, nhưng không phải vậy :(, nếu vẫn không được chắc phải call lên hỏi nó xem sao.
upload_2016-6-20_10-48-55.png

Em nghĩ bọn nó không đồng bộ :(
Ngày 8 là cái ngày em send email bảo nó check lại document em đã send trước đó.
Nó mở ticket bảo đợi.
Đến ngày 13 đợi lâu quá. Em phải call và gặp Siti. Đại khái là nó cũng confirm em tên, mail, sdt. Rồi quay sang bảo để nó reply lại cái ticket chuyển cho bộ phận "relevant team" .
Đến mấy hôm vẫn không thấy động tĩnh gì.
Ngày 17 em mới làm theo cách của mod, gửi lại sao kê, hóa đơn, passport luôn. Và kết quả là nó send cái mail trên.
Lần quần mất 1 tháng vẫn chưa xong cái ver ID, address này :(
Mai or tối nay anh rảnh call giúp em với.
Không hiểu sao rõ ràng mình đã attach document lên trag nó yêu cầu. Nó làm việc kiểu gì không biết nữa.
 
Thanks bác :D
 
Cám ơn B @animax1991. Đã Restored sau 10p call. Tksssss
 

Attachments

  • 11111111111111.png
    11111111111111.png
    29.8 KB · Views: 151
em ko nhận được mail thông báo ver thì sao nhỉ
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
418,608
Messages
7,073,731
Members
170,712
Latest member
gloverares8
Back
Top Bottom