• Chào Guest,

    Hãy cùng mọi người hướng đến một cộng đồng MMO ngày càng trong sạch. MMO4ME.com sẽ là nơi tập trung tất cả những thông tin uy tín cũng như lừa đảo (SCAM) của bất kì cá nhân nào. (Đọc chi tiết!)

    Chương trình khởi động:
    Thưởng 1.5 MR ngay khi bạn tạo yêu cầu mới cho bất kì cá nhân nào và được duyệt thành công. Chi tiết các bạn có thể xem thêm tại đây.

Paypal vừa nhận tiền xong báo limit

giadaibao

Junior
Joined
Mar 26, 2014
Messages
51
Reactions
10
MR
0.000
Your account access is limited.Learn how to remove this limitation
Paypal mình vừa nhận tiền xong bị báo dòng này phải làm sao cả nhà. Tài khoảng paypal mình tạo cách đây 1 tháng và đã add tài khoảng ngân hàng thành công. Số tiền hôm nay mình nhận là lần đầu tiên vừa nhận xong là tài khoảng paypal thông báo vậy, mình vừa nhận tiền ở trang aidverts.com. Xin giúp đỡ.
 
Limited sau khi nhận tiền lần đầu là chuyện thường, quan trọng là bạn vào Resolution Center coi xem bị yêu cầu những gì để còn biết có khả năng gỡ đc hay ko.
 
bên paypal yêu cầu mình xác thực Proof of Address mình đã chụp hình phiếu thanh toán tiền internet trong đó có địa chỉ và tên mình + hình chụp CMND + thanh toán tiền nước như vậy được không bạn.
 
bên paypal yêu cầu mình xác thực Proof of Address mình đã chụp hình phiếu thanh toán tiền internet trong đó có địa chỉ và tên mình + hình chụp CMND + thanh toán tiền nước như vậy được không bạn.
được bạn, như vậy là quá đầy đủ rồi. việc còn lại là ngồi chờ pp nó check rồi duyệt.

chúc may mắn ;)
 
mình gửi thông tin vậy mà paypal vẫn không chấp nhận. Giờ phải làm sao đây :(
Thế nó yêu cầu thêm gì thì bạn bổ sung vào, không phải up phát được ngay đâu, thủ tục hành chính mà
 
bên paypal có 3 yêu cầu
1. Confirm your credit card:
Information Submitted
scr_checkmark_16x16.gif
Complete

2. Proof of Address
In ProgressResolve

3. Provide more information about payments
Information Submitted
scr_checkmark_16x16.gif
Complete
Cái Proof of address mình đã chụp hình phiếu thanh toán tiền internet trong đó có địa chỉ và tên mình + hình chụp CMND + thanh toán tiền nước nhưng paypal vẫn không chấp nhận. Vậy giờ mình phải làm gì với mục thứ 2 này.
 
mình mới làm 2 bước còn bước thứ 2 mình có gửi thông tin mà bên paypal không chấp nhận mà :), phải được 3 cái mới unlimit đúng không anh em.
 
mình mới làm 2 bước còn bước thứ 2 mình có gửi thông tin mà bên paypal không chấp nhận mà :), phải được 3 cái mới unlimit đúng không anh em.
Bạn up rồi nhưng paypal vẫn chưa trả lời mà đúng ko? Đang nghỉ lễ, mai mốt là t7 cn nên bạn ráng chờ đi. Muốn nhanh chóng thì send ticket cho nó
 
paypal đã trả lời rồi bạn, không chấp nhận :3
nó trả lời như thế nào vậy bạn? bạn có thể copy hay screen cái mail nó gửi lên đây đc ko? vì thường thì nó chấp nhận là xong còn nó ko chấp nhận đồng nghĩa là tài khoản của bạn cũng bị limit 180 days luôn chứ ko có chuyện nó vẫn để tk bạn treo vậy đâu :D
 
Thank you for your cooperation in completing the review of your account.

You've already completed the following actions as part of our review:
- We’ve received acceptable copies of the following documents or
information:
-> Photo ID

We're still unable to complete the review process of your account at this
time. Please help us finish this process by completing the following steps:

■ Please provide some information about the following transaction(s):
-Transaction ID:
9......................
Please send us:
* A full description of the item you sold including the value of the
item.
* A description of any relationship or business affiliation that you may
have with the buyer.
* Any other information about this transaction that might help our
investigation such as email communications between you and your buyer.
You can fax us this information or upload a screenshot of a text file
that displays this information on your screen.

To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 9.6 MB)

Option 2:
Fax your documents to 86-21-28939832 (China mainland); 852-3550-8589 (Hong
Kong); 81-(03)-5767-5505 (Japan); 65-6510-4589 (Other countries) Attn:
Account Review Department. Please state your email address and case number
on each fax sheet when faxing the documents.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 2 business days. We may
ask you to provide further information if necessary.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Flora

PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
 
Thank you for your cooperation in completing the review of your account.

You've already completed the following actions as part of our review:
- We’ve received acceptable copies of the following documents or
information:
-> Photo ID

We're still unable to complete the review process of your account at this
time. Please help us finish this process by completing the following steps:

■ Please provide some information about the following transaction(s):
-Transaction ID:
9......................
Please send us:
* A full description of the item you sold including the value of the
item.
* A description of any relationship or business affiliation that you may
have with the buyer.
* Any other information about this transaction that might help our
investigation such as email communications between you and your buyer.
You can fax us this information or upload a screenshot of a text file
that displays this information on your screen.

To be sure that the copy you submit is clear and legible, please scan, fax,
or take a digital photo of your original document.
Here’s how to submit your documents:
Option 1 (recommended):
1. Log in to your PayPal account.
2. Click 'Resolution Center' near the top of the page.
3. You will see a list of steps waiting for your response. Click 'Resolve'
under the Action column beside each step.
(Note: There is a 1.28 MB size limit for each document, and the maximum
size for all documents is 9.6 MB)

Option 2:
Fax your documents to 86-21-28939832 (China mainland); 852-3550-8589 (Hong
Kong); 81-(03)-5767-5505 (Japan); 65-6510-4589 (Other countries) Attn:
Account Review Department. Please state your email address and case number
on each fax sheet when faxing the documents.

Please help us by completing the required steps within 10 days from the
date you receive this email. If we receive no response within 10 days, you
will need to contact us by phone or email so that we can manually update
your case status.

After you complete these steps, we will review your information and contact
you about the status of your PayPal account within 2 business days. We may
ask you to provide further information if necessary.

Thank you for your co-operation and support. Please let us know if you need
further assistance. You may contact Customer Service by clicking 'Contact
Us' at the bottom of the PayPal website.

Sincerely,
Flora

PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response.
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
vậy là tài liệu của cậu đã đc nó xem rồi đó, nhưng nó chưa thả cho cậu ngay mà nó kèm thêm cái yêu cầu bắt cậu giải trình cái giao dịch mà nó cho là khả nghi. hãy làm theo nó đi cậu, giờ cậu chỉ cần giải trình cái giao dịch đó lọt tai pp là ok, ko cần quan tâm đến mấy cái documents đã up lên nữa
 
cảm ơn bạn rất nhiều @minhvuxp
ko có gì cậu. giờ tớ cũng chỉ biết nói chúc cậu may mắn thôi, vì với pp ko thể nói trước cái gì cả.

có gắng làm đúng và đủ những thứ nó yêu cầu nhé cậu, chúc cậu thành công ;)
 
cái "Provide more information about payments" không dễ qua đâu bạn, thông tin bạn cung cấp không đầy đủ và hợp logic là dễ bị limited hẳn (180 days) lắm.
 
Mấy hôm nay mình đang bận giải quyết cho vài khách gỡ limit paypal

Bị dính 2 limit:
- Bằng chứng bán hàng (nhận tiền tự do thì lấy đâu ra bằng chứng bán hàng, thế là lại fake hàng thôi)
- Hóa đơn (fake nốt =)) )

Đã Fake hàng gửi cho PP sau 2 tiếng và nó đã duyệt, nhưng nó yêu cầu giải thích sâu hơn cho nó hiểu về cách thức mình làm việc với các món hàng đó.
Lại bận ngồi Fake tiếp để lách luật :)

Khi nào giải quyết xong cho các khách của mình, mà bạn vẫn chưa gỡ đc thì mình sẽ pm bạn làm ăn vụ này :D
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
418,919
Messages
7,078,294
Members
170,995
Latest member
Antidetectprojec
Back
Top Bottom