Request Unauthorized payment Paypal

tjeubao08

Junior
Joined
Oct 3, 2012
Messages
236
Reactions
58
MR
0.005
Mình bị thế này có phải hết hy vọng không?
Unauthorized Payment Details
Status Details:
The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.
The credit card company has reversed the payment, and we've placed a temporary hold on the funds while we review this case. If this transaction is covered by protection against unauthorized payments, we'll lift the temporary hold and restore the funds to your account. If the transaction is not eligible, we'll return the funds to the buyer or the rightful owner.
For this transaction to be covered by protection against unauthorized payments, please provide proof that you shipped the item through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.
If the item is not a tangible good, this transaction is not eligible for protection against unauthorized payments. However, depending on the information you provide, we may be able to help you recover your funds by disputing the chargeback with the credit card company. Please provide us with information about your case. We'll let you know if we can dispute the chargeback with the credit card company.

Hàng của mình là ảo, k phải hữu hình, ở đây nó chỉ ra là khó có thể chống lại chargeback.
Giờ phải làm thế nào đây mọi người, email nhận được mấy hôm rồi, tại bận quá giờ mới vào Paypal xem kỹ, mà người mua cũng không liên hệ gì với em cả, không rõ đây là thanh toán trái phép hay thằng mua cố tình scam nữa.
Xin cao kiến
 
Mình bị thế này có phải hết hy vọng không?
Unauthorized Payment Details
Status Details:
The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.
The credit card company has reversed the payment, and we've placed a temporary hold on the funds while we review this case. If this transaction is covered by protection against unauthorized payments, we'll lift the temporary hold and restore the funds to your account. If the transaction is not eligible, we'll return the funds to the buyer or the rightful owner.
For this transaction to be covered by protection against unauthorized payments, please provide proof that you shipped the item through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.
If the item is not a tangible good, this transaction is not eligible for protection against unauthorized payments. However, depending on the information you provide, we may be able to help you recover your funds by disputing the chargeback with the credit card company. Please provide us with information about your case. We'll let you know if we can dispute the chargeback with the credit card company.

Hàng của mình là ảo, k phải hữu hình, ở đây nó chỉ ra là khó có thể chống lại chargeback.
Giờ phải làm thế nào đây mọi người, email nhận được mấy hôm rồi, tại bận quá giờ mới vào Paypal xem kỹ, mà người mua cũng không liên hệ gì với em cả, không rõ đây là thanh toán trái phép hay thằng mua cố tình scam nữa.
Xin cao kiến

Rất khó chống lại, bạn từ bỏ nó đi thôi, lưu info thằng khách đó lại, lần sau cancel nó
 
Rất khó chống lại, bạn từ bỏ nó đi thôi, lưu info thằng khách đó lại, lần sau cancel nó
nếu mình bỏ thì Paypal nó giải quyết như nào bạn, vì hàng nó mua từ 2 đến 3 tháng trước mình nếu, nó sử dụng rồi, chẳng nhẽ mất cả hai
 
Mình bị thế này có phải hết hy vọng không?
Hàng của mình là ảo, k phải hữu hình, ở đây nó chỉ ra là khó có thể chống lại chargeback.
Giờ phải làm thế nào đây mọi người, email nhận được mấy hôm rồi, tại bận quá giờ mới vào Paypal xem kỹ, mà người mua cũng không liên hệ gì với em cả, không rõ đây là thanh toán trái phép hay thằng mua cố tình scam nữa.
Xin cao kiến

- Nếu cậu có bằng chứng như email, log chat này nọ thì cứ thử mở case + email PP. % thắng chỉ khoảng 5%.
- Cậu thử liên hệ email với PP người mua hỏi tại sao lại mở case?

The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.

Đây là thanh toán trái phép, nó dùng cc chùa add vào rồi mua hàng của cậu nha.
 
Rất khó chống lại, bạn từ bỏ nó đi thôi, lưu info thằng khách đó lại, lần sau cancel nó
bác cho e hỏi có cách nào ngăn chặn k cho một người gửi tiền đễn mình k, đã biết email của nó
 
bác cho e hỏi có cách nào ngăn chặn k cho một người gửi tiền đễn mình k, đã biết email của nó

ko bạn
check tay thui à
 
- Nếu cậu có bằng chứng như email, log chat này nọ thì cứ thử mở case + email PP. % thắng chỉ khoảng 5%.
- Cậu thử liên hệ email với PP người mua hỏi tại sao lại mở case?

The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.

Đây là thanh toán trái phép, nó dùng cc chùa add vào rồi mua hàng của cậu nha.
Nghĩa là đây là yêu cầu từ công ty thẻ à? hay từ thằng buyer
case vẫn đang mở mà chưa biết làm gì
 
Nghĩa là đây là yêu cầu từ công ty thẻ à? hay từ thằng buyer
case vẫn đang mở mà chưa biết làm gì

Chargeback là từ chủ thẻ! Chủ thẻ thì nó mới chargeback chứ chủ PP nó open case unauthorized!

Còn chuyện muốn chặn 1 email từ PP đó thì cậu cần email PP, nói là mình ko muốn nhận payment từ khách hàng có email xxx@@@.com gì đó nữa. PP nó sẽ add cho cậu.

Còn muốn accept từng payment cậu cần PP Business + có website order hàng hóa + PP nó hướng dẫn setup riêng cho merchant mới được.
 
Mình bị thế này có phải hết hy vọng không?
Unauthorized Payment Details
Status Details:
The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.
The credit card company has reversed the payment, and we've placed a temporary hold on the funds while we review this case. If this transaction is covered by protection against unauthorized payments, we'll lift the temporary hold and restore the funds to your account. If the transaction is not eligible, we'll return the funds to the buyer or the rightful owner.
For this transaction to be covered by protection against unauthorized payments, please provide proof that you shipped the item through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.
If the item is not a tangible good, this transaction is not eligible for protection against unauthorized payments. However, depending on the information you provide, we may be able to help you recover your funds by disputing the chargeback with the credit card company. Please provide us with information about your case. We'll let you know if we can dispute the chargeback with the credit card company.

Hàng của mình là ảo, k phải hữu hình, ở đây nó chỉ ra là khó có thể chống lại chargeback.
Giờ phải làm thế nào đây mọi người, email nhận được mấy hôm rồi, tại bận quá giờ mới vào Paypal xem kỹ, mà người mua cũng không liên hệ gì với em cả, không rõ đây là thanh toán trái phép hay thằng mua cố tình scam nữa.
Xin cao kiến

Mình từng bị y chang và win nhé, hàng mình hồi đó cũng ảo.
Cái này bạn thu thập IP buyer, ID item, proof giao hàng có ngày giờ khả năng win tương đối. Nhưng thể loại này nó cứ trừ tiền trước cái đã, sau từ 2 - 3 tháng nó mới trả tiền lại


Dear XXXXXX

We're happy to let you know that the credit card issuer has decided the chargeback in your favor.

We've reimbursed your PayPal account for the disputed amount and the chargeback fee.

Here are the details of this case:

This case is now closed and you don't need to take any further action.

For more information on selling safely, please click Security near the bottom of any PayPal page.

Thank you for your patience during this process.

Sincerely,

PayPal
 
Last edited:
Mình từng bị y chang và win nhé, hàng mình hồi đó cũng ảo.
Cái này bạn thu thập IP buyer, ID item, proof giao hàng có ngày giờ khả năng win tương đối. Nhưng thể loại này nó cứ trừ tiền trước cái đã, sau từ 2 - 3 tháng nó mới trả tiền lại


Dear XXXXXX

We're happy to let you know that the credit card issuer has decided the chargeback in your favor.

We've reimbursed your PayPal account for the disputed amount and the chargeback fee.

Here are the details of this case:

This case is now closed and you don't need to take any further action.

For more information on selling safely, please click Security near the bottom of any PayPal page.

Thank you for your patience during this process.

Sincerely,

PayPal
Thanks bạn nhé, mấy hôm nản quá chẳng quan tâm nữa
Mình chỉ gửi được cho nó log với người mua trong đó có xác nhận đã ok. Item cũng k có id gì cả, ip của người mua thì mình k thu thập (gà quá)
Reason: Unauthorized payment Chargeback
Sau khi mình gửi thì khoảng 3 ngày lo lắng nhận được mail của Paypal: failed
  • Transaction date: June **, 2016
  • Transaction amount: $**0.00 USD
  • Disputed amount: $**8.03 USD
The dispute amount has now been debited from your PayPal account because of the following reason(s):
  • Intangible items aren't eligible for Seller Protection.
In addition, a chargeback fee of $10.00 USD has been debited from your PayPal account.

Của mình đã Closed rồi
Mất hàng, mất thêm $10 nữa
Đến chán, mà sao của bạn lại trả sau 2-3 tháng là như nào
 
Mình từng bị y chang và win nhé, hàng mình hồi đó cũng ảo.
Cái này bạn thu thập IP buyer, ID item, proof giao hàng có ngày giờ khả năng win tương đối. Nhưng thể loại này nó cứ trừ tiền trước cái đã, sau từ 2 - 3 tháng nó mới trả tiền lại


Dear XXXXXX

We're happy to let you know that the credit card issuer has decided the chargeback in your favor.

We've reimbursed your PayPal account for the disputed amount and the chargeback fee.

Here are the details of this case:

This case is now closed and you don't need to take any further action.

For more information on selling safely, please click Security near the bottom of any PayPal page.

Thank you for your patience during this process.

Sincerely,

PayPal
email này là sau khi bạn up proof lên à?
 
email này là sau khi bạn up proof lên à?
3 tháng sau khi up proof nhé. Túm lại dính tới chargeback thì bạn tha hồ mà đợi ^^
 
3 tháng sau khi up proof nhé. Túm lại dính tới chargeback thì bạn tha hồ mà đợi ^^
Nếu hàng bạn cũng ảo thì chắc cũng có dòng
  • Intangible items aren't eligible for Seller Protection.
Nó closed rồi mà 3 tháng sau lại trả lại bạn à, dù cho nó đã nói hàng k đủ điều kiện để chống lại
 
Nếu hàng bạn cũng ảo thì chắc cũng có dòng
  • Intangible items aren't eligible for Seller Protection.
Nó closed rồi mà 3 tháng sau lại trả lại bạn à, dù cho nó đã nói hàng k đủ điều kiện để chống lại
Bank xử mình win ( đọc kỹ nội dung trên ), còn paypal hàng ảo nó vẫn bảo vệ nhé, bạn có Supplier tin cậy là ok

Vd: Sell key Kaspersky nếu bạn nhập gốc có invoice vẫn full protection
 
Bank xử mình win ( đọc kỹ nội dung trên ), còn paypal hàng ảo nó vẫn bảo vệ nhé, bạn có Supplier tin cậy là ok

Vd: Sell key Kaspersky nếu bạn nhập gốc có invoice vẫn full protection
Thank you bạn nhé, mấy hum bận quá cũng k vào đọc
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
418,664
Messages
7,074,472
Members
170,763
Latest member
mua298
Back
Top Bottom