Giúp đỡ về PayPal

cs1vn

Junior
Joined
May 10, 2012
Messages
55
Reactions
45
MR
0.000
Vừa nhận dc cái email của PP mà mình lại mới rút hết tiền về bank
Mọi người cho cách khắc phục với

Please Respond within 7 Days Regarding Case # PP-002-548-777-xxx

Your Action is Requested
----------------------------------------------------------------------


Dear XXXXXXXXXXX,

You have received a payment that we believe may not have been authorized by
the PayPal account holder. Here are the details of the transaction we are
investigating:

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------


Buyer's name: XXXXXXXX
Buyer's email: [email protected]
Transaction ID: 2FA968640C527363N

Transaction date: Aug 19, 2013
Transaction amount: $XX.04 USD
Your transaction ID: 6JE46XXXXXXX425M
Case number: PP-002-548-777-XXXX

We recommend that you don’t ship the item until our investigation is
complete. If you’ve already shipped the item, please log in to your PayPal
account and go to the Resolution Center to provide the shipping details.

In order to continue our investigation, we need some additional information
from you.

Here’s how to provide us the information we need:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Click "Resolve" in the Action column to view the information we need.
4. You can either fax or upload your documents to us.

You can fax your documents to us at: +1-402-537-5760

Please include a fax cover sheet that includes the email address registered
on your PayPal account and your case ID number.

Here’s how to upload your documents:

1. Log in to your PayPal account.
2. Click “Resolution Center” near the top of the page.
3. Find your case under "Resolution Center cases," then click "Resolve"
next to the request for documentation.
4. Click “Upload Files.”
5. Click “Browse” to find the file you want to send, and then click
“Open.”
6. Enter a title for the file.
7. Select the type of evidence, and then click “Attach This File.”
8. Attach any other files, and then click “Send Files to PayPal.”

Please provide this information within 7 days.

This payment will remain on hold and unavailable to you until we complete
our investigation. We will email you when we complete our investigation.

Yours sincerely,
PayPal
 
cho hình cụ thể lên nhé thớt
 
Dự là thớt bị đòi proof invoice và proof delivery.Gỡ limit đi thớt.
 
mit cái khỉ gì
cái này là có thể là thư spam
tốt nhất là kệ đi chẳng sao cả
 
xem ki coi thang nao gui.
 
nhưng chưa có email báo limit mà c
Nhầm hàng rồi.....hehe.................Cơ mà dễ dính limit lắm.
 
mit cái khỉ gì
cái này là có thể là thư spam
tốt nhất là kệ đi chẳng sao cả

email từ [email protected] có phải của PP ko nhỉ

vafqhs
 
cái này
thì là có tranh chấp rồi
có case kia kìa
xem giao dịch đó xem đi
 
h thì đọc kĩ mail của nó và làm theo thôi!
 
thì vào xem thôi
xem tranh chấp là gì
và xem có phải là scam hay ko
hay bạn bị refund hay ko hay gì gì
đó
có điều phải xem mới biết dc
chứ chém gió thì bó tay
 
Please provide this information within 7 days.
Nó cho 7 ngày gấp j:)! Cứ ngẫm đi!
nhọ cái là rút tiền về bank rồi
nó báo complete rồi
h ko dám log vào xem thế nào vì đang dùng mạng khác
 
Có gì mà không dám log. MÌnh login tè le các thể loại IP , vì phải di chuyển liên tục mà pp chẳng sao cả.
 
mà complete rồi thì lo cái gì
tiền đang ở vn rồi mà mà nếu hoàn thiện thì mấy khi nó đòi lại đâu
cứ log vào đi
có điều điều kiện là máy đó hay mạng model đó ko có ai đang dùng pp nhé
nếu có gì có thể
 

Announcements

Forum statistics

Threads
418,673
Messages
7,074,590
Members
170,772
Latest member
bingan14511
Back
Top Bottom