sau mấy ngày thì nhảy lên bước Review by pp vậy b?Ai qua giờ bị nó gửi tracking thì mail cho Paypal đi. Qua gửi mail nay 2 cái Dispute đã nhảy lên review by paypal rồi, hi vọng thôi
sau mấy ngày thì nhảy lên bước Review by pp vậy b?Ai qua giờ bị nó gửi tracking thì mail cho Paypal đi. Qua gửi mail nay 2 cái Dispute đã nhảy lên review by paypal rồi, hi vọng thôi
sau mấy ngày thì nhảy lên bước Review by pp vậy b?
Tracking Company: Other
Tracking Number: Virtual good
của e thì mail như thế nào đc a?
gửi hôm qua2 cái Dispute mình dis ngày 2/11 chiều qua tầm 5h gửi mail nó reply giống mọi người đấy. Qua gửi mail PP thì nay nó nhảy lên review.
gửi hôm qua
có email reply lại của PP rồi mà case vẫn đang waiting mình responde mới đêu chứ
Mọi người giúp mình vấn đề này gấp với, hôm qua mình chưa nhấn nút :
Thế là mình đã contact paypal luôn theo mẫu anh 6 gửi, nay paypal gửi mail lại về, mình vừa chụp hình lại, theo 1-2-3, các bạn xem giải quyết giùm mình với. Tks mọi người nhiều, cộng đồng MMOVN
Đúng là nó không auto nhưng mình gửi chắc giúp nó làm nhanh hơn. Khi mail vừa nháy mình vô check thì thấy 2 case nó đã lên reviewcase vốn nó ko tự nhảy lên review đâu. ở PP chẳng có cái auto nào cả . Khi claim 2 bên cứ reply thoải mái. Hết hạn 10 ngày thì PP cho nguoi vào xem
sorry bác, tại thấy nhiều bác cũng hay xoá xoá, newbie sợ bị hack
đoạn paypal gửi CLAIM về cho mình nè bác, cái này phải k @@ :
Dear Tai Hoang,
We are investigating the following claim:
-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------
Seller's Name: Chek Listing
Seller's Email: [email protected]
Seller's Transaction ID: XXXXX
Transaction Date: Sep 18, 2015
Transaction Amount: -$103.30 USD
Your Transaction ID: XXXX
Case Number: PP-XXXX
Buyer's Transaction ID: XXXXX
The seller responded to our request for shipment tracking information. We
still need to investigate and confirm this information, but we wanted to
share the seller's response with you:
Tracking Company: Other
Tracking Number: 83K105257V153815R
No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.
If you received your item, you can cancel your claim. To do so, copy the
link below and paste it in a web browser window. Please follow the
instructions when the web page appears.
https://www.paypal.com/vn/cgi-bin/?cmd=_complaint-view-details&cid=PP-XXXXX
Yours sincerely,
PayPal
đoạn này phải k bác :
DisputeThe buyer and seller have 20 days to communicate directly to resolve an issue with this transaction. All disputed funds are held until the issue is resolved. If both parties can't agree to a solution, either party can escalate this to a PayPal claim.
EscalationThe buyer or seller asks PayPal to review the case and decide the outcome. We make every effort to resolve the claim within 30 days and restore funds to the rightful owner.
Awaiting other party's responsePayPal requests more information from the seller to resolve the issue. If the seller doesn't respond within 10 days, we close the case and restore funds to the rightful owner.
Requiring your actionPayPal requests more information from the buyer to resolve the issue. If the buyer doesn't respond within the allotted timeframe, we close the case and restore funds to the rightful owner.
Being reviewed by PayPalWe review the information the buyer and seller have provided. We try to reach a final decision quickly, but complex cases may take longer and require additional information from the buyer or seller.
ClosedThis claim or case has been closed. A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim.
Disputed Amount:
$103.30 USD
Status
The seller has responded to our request for tracking information. We haven’t confirmed the tracking information yet but wanted to share it with you.
Internal tracking system tracking # 83K105257V153815R
What happens next
Please review the information and let us know how you would like to proceed.
If you've resolved the problem, you can cancel this claim at any time.
If you've received the item but it isn't as described by the seller, you can change the reason for your claim.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files.
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes.
Còn nếu không có cái nào thì thôi. Tóm lại đừng copy cái nội dung vất lên đây nữa. Cứ chụp cho cái ảnh ở bên trong dispute đi. Mệt quá. Sợ hack thì tốt nhất dừng dis đi. Có mỗi việc biết chụp ảnh rồi xoá các thông tin cá nhân trong ảnh đi cũng ko xong
Chắc ai cũng giống nhau thôi. Nó đưa ra tracking virtual goods: #
sorry bác, tại paypal này rắc rối quá em k biết gì cả, bác teamviewer giúp dc k , chứ nói thế này em chả biết đường nào lần
Không có gì khác lạ cả. Đơn giản là thằng Alex nó reply và và giờ mình không cần làm gì cả đợi PP review thôi.
Ma hôm qua bác cũng có cái bị reply rồi mà. vậy là có 2 cái dis hả .
k phải bác, tại lần hôm qua là lần đầu tiên nó dis em, paypal yêu cầu em gửi 1 action tới, nhưng em chưa gửi, em vào contact paypal , gửi theo mẫu đơn của anh 6, thế là nay paypal gửi lại kêu em action thì phải:
"
We’ve sent you a new message to your Message Center in your PayPal account.
This message may ask you to take an action on your account, so please check it soon. Here's how:
This message will be available in your Message Center for 90 days."
- Log in to your PayPal account (see below if you can't log in).
- Click the Help at the top or bottom of the page.
- Click Message Center.
- Click the message to view it.
Thế tóm lại cái dis này là phía nào dis. Bác mở dis để lấy lại tiền của nó hay là nó mở dis lấy lại số tiền mà bác đã rút ra. Hai hướng khác nhau là cách xử lý hoàn toàn khác nhau đấy
Nếu là từ phía bác dis nó thì mới dùng các cái form như của anh 6 hay mọi người được.
Còn nếu là nó dis mình thì giờ mình được coi là thằng seller. Mục đích tra lời PP phải là phủ nhận việc mình là seller.... Cái này tham khảo các bác nào đã bị nó dis ngược. Em không bị nên chưa rõ phải làm gì.
@newbieimba vào nói rõ đi vì nếu là bác bị nó dis thì phải nhanh chóng nói ra để các anh em khác giúp đỡ. Giống như Alex khi bị dis đấy. Mình cũng chỉ có 10 ngày để trả lời và làm việc với PP thôi