nguồn $ >90% là từ paypal thì làm sao mà ko dùng nó đcchia buồn cùng các bạn, mình cũng đã từng như các bạn nên hiểu tâm trạng của các bạn
muốn chắc chắn ko sao thì ko chơi với nó nữa, mà đã chơi với nó là phải chấp nhận có sao >.<.
nguồn $ >90% là từ paypal thì làm sao mà ko dùng nó đcchia buồn cùng các bạn, mình cũng đã từng như các bạn nên hiểu tâm trạng của các bạn
muốn chắc chắn ko sao thì ko chơi với nó nữa, mà đã chơi với nó là phải chấp nhận có sao >.<.
vậy thì hãy chấp nhận theo kiểu sống chung với lũ, tức là công sức mình bỏ ra có thể bị lũ cuốn trôi bất cứ lúc nào, thế cho nó nhanh cậu nhénguồn $ >90% là từ paypal thì làm sao mà ko dùng nó đc
chung địa chỉ đc ko bác , em định nhờ chị làmvậy thì hãy chấp nhận theo kiểu sống chung với lũ, tức là công sức mình bỏ ra có thể bị lũ cuốn trôi bất cứ lúc nào, thế cho nó nhanh cậu nhé
Còn vấn đề cậu muốn hỏi ở trên thì đã có rất nhiều pro đã trả lời rồi đó: nếu muốn lập PP khác thì tốt nhất là trên máy khác (có thể dùng máy ảo với OS khác càng tốt), tên và địa chỉ khác (có thể mượn của bạn bè), reg cái visa khác, còn IP khác thì đương nhiên là phải có rồi, và điều cuối cùng dùng browser khác luôn . Còn lại vẫn là hên xui thôi, và hãy xem chữ ký của mình ^^
Chúc cậu may mắn
mượn hẳn của bạn bè cho tách biệt ra, hoặc anh chị em họ chẳng hạnchung địa chỉ đc ko bác , em định nhờ chị làm
Bác call lên cho nó hay sao vậy ?Dear Tran Vinh,
We routinely review account activity in the PayPal system. When we reviewed
your account, we noticed that your activity violates some of the agreements
you have with us.
Because of this, we’ve limited your accounts and can no longer offer our
services to you. You’ll still be able to log in to view your transaction
history, but you won’t be able to send or receive payment.
What’s the problem?
We noticed one or more of the following problems:
1. You provided information that we believe was false, inaccurate, or
misleading; or
2. You sent or received money that was potentially related to fraudulent
activity; or
3. You have more than one account with a negative balance; or
4. You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity
Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with
PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.
What to do next?
As allowed under the User Agreement, we’ll hold the money in your account
for 180 days . We’ll use your balance to reimburse buyers who file claims,
chargebacks, or any other reversals against you. Before we reimburse the
buyer, in most cases, you’ll have a chance to respond to the claim,
chargeback, or reversal.
We’ll send you an email letting you know when you can withdraw money from
your accounts.
If you think that we permanently limited your accounts in error, you may
appeal this decision. Just click Contact Us at the bottom of any page of
PayPal.
When you contact us, we may need you to provide some information to process
your appeal, for example,
1. A copy of a valid photo ID that shows your name. Acceptable forms of a
photo ID are a driver's license, passport, or any other government issued
photo ID.
2. A copy of your recent utility bill that shows your name and address
exactly as they should appear on your PayPal account.
3. A copy of your business license or your articles of incorporation.
Yours sincerely,
PayPal
Có ai nhận được mail này không
nhờ người call. Mà cái mail đó nghỉa là sao.Bác call lên cho nó hay sao vậy ?
Hình như nó bắt bạn chụp bản sao visa, cmnd, hóa đơn có tên bạn rồi gửi qua mail cho nó đấynhờ người call. Mà cái mail đó nghỉa là sao.
uhm chắc thế. mai làm thử rùi gửi nó xem saoHình như nó bắt bạn chụp bản sao visa, cmnd, hóa đơn có tên bạn rồi gửi qua mail cho nó đấy
vậy là hy vọng rồi , bác nhờ ai vậy , call giùm em vớinhờ người call. Mà cái mail đó nghỉa là sao.
nhờ người nhà bên mỹ gọi giúp thúivậy là hy vọng rồi , bác nhờ ai vậy , call giùm em với
bác nhờ giùm em với đc ko, sắp thành ăn mày đây , pleasenhờ người nhà bên mỹ gọi giúp thúi
vậy là có hy vọng rồi đó cậu, chúc may mắnnhờ người nhà bên mỹ gọi giúp thúi
Để xem gở được không đã cậu. Hi vọng vẫn là hi vọng. không biết khi nào thành hiện thựcbác nhờ giùm em với đc ko, sắp thành ăn mày đây , please
chúc mừng bác, đợt lũ này cuốn trôi của mình mất mấy trăm $ thiệt là đau lòngĐể xem gở được không đã cậu. Hi vọng vẫn là hi vọng. không biết khi nào thành hiện thực
Dùng PP US có nhiều cái sướng nhưng mà đừng có kiếm hơn $22k / 1 năm, vì khi đó PP phải khai báo TAX ID cho bọn IRSnó k cho dân vn mình dùng r. thôi h nghiên cứu dùng payoneer xem sao @@
Dear Tran Vinh,
We routinely review account activity in the PayPal system. When we reviewed
your account, we noticed that your activity violates some of the agreements
you have with us.
Because of this, we’ve limited your accounts and can no longer offer our
services to you. You’ll still be able to log in to view your transaction
history, but you won’t be able to send or receive payment.
What’s the problem?
We noticed one or more of the following problems:
1. You provided information that we believe was false, inaccurate, or
misleading; or
2. You sent or received money that was potentially related to fraudulent
activity; or
3. You have more than one account with a negative balance; or
4. You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity
Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with
PayPal.
Our decision was based on terms outlined in these agreements.
What to do next?
As allowed under the User Agreement, we’ll hold the money in your account
for 180 days . We’ll use your balance to reimburse buyers who file claims,
chargebacks, or any other reversals against you. Before we reimburse the
buyer, in most cases, you’ll have a chance to respond to the claim,
chargeback, or reversal.
We’ll send you an email letting you know when you can withdraw money from
your accounts.
If you think that we permanently limited your accounts in error, you may
appeal this decision. Just click Contact Us at the bottom of any page of
PayPal.
When you contact us, we may need you to provide some information to process
your appeal, for example,
1. A copy of a valid photo ID that shows your name. Acceptable forms of a
photo ID are a driver's license, passport, or any other government issued
photo ID.
2. A copy of your recent utility bill that shows your name and address
exactly as they should appear on your PayPal account.
3. A copy of your business license or your articles of incorporation.
Yours sincerely,
PayPal
Có ai nhận được mail này không