Hello Mr. Ngoc Vinh,
Thanks for contacting us. My name is Tayyab, and I'm very happy to help you with that.
It has been brought to our attention that you currently have multiple Personal Starter accounts with Payza.
Please note that AlertPay members can have only one Personal Starter account and unlimited Personal Pro or Business accounts. In order to resolve this issue, please reply to this email and explain your motive behind creating several Personal Starter accounts.
Additionally, upon further review, it has been determined that your Payza account shows no signs of having been accessed without your authorization.
The transaction you have mentioned was completed from a location that you have previously authorized payments from or a location from which you regularly access your account. As a result, we are unable to assist you in recovering these funds.
If you feel as though an individual may have compromised your account information and is accessing your Payza account from the same location as you, we would recommend that you reset your password for your email account and your Payza account to prevent any possibility of unauthorized activity.
We highly recommend that you create an original password consisting of alpha-numeric characters. It is also a good idea to use both capital and lower case letters. For more information on choosing a secure password, please see the following relevant Payza blog post: http://blog.alertpay.com/2010/02/can-you-pass-password-test.html
Tayyab
Account Security Analyst
www.Payza.com
Tạm Dịch
Xin chào ông Ngọc Vinh,
Cảm ơn bạn đã liên hệ với chúng tôi. Tên tôi là Tayyab, và tôi rất hạnh phúc để giúp bạn với điều đó.
Nó đã được đưa đến sự chú ý của chúng tôi mà bạn đang có nhiều tài khoản cá nhân Starter với Payza.
Xin lưu ý rằng các thành viên AlertPay có thể có một cá nhân tài khoản Starter Pro không giới hạn cá nhân hoặc tài khoản kinh doanh. Để giải quyết vấn đề này, xin vui lòng trả lời email này và giải thích động cơ đằng sau việc tạo ra một số tài khoản cá nhân khởi xướng.
Ngoài ra, khi xem xét thêm, nó đã được xác định rằng tài khoản Payza của bạn cho thấy không có dấu hiệu đã được truy cập mà không có phép của bạn.
Các giao dịch mà bạn đã đề cập đến đã được hoàn thành từ một địa điểm mà trước đó bạn đã ủy quyền thanh toán từ hoặc một vị trí mà từ đó bạn thường xuyên truy cập vào tài khoản của bạn. Kết quả là, chúng tôi không thể để hỗ trợ bạn trong việc khôi phục các quỹ này.
Nếu bạn cảm thấy như là mặc dù một cá nhân có thể đã bị xâm nhập thông tin tài khoản của bạn và truy cập vào tài khoản Payza của bạn từ vị trí giống như bạn, chúng tôi muốn giới thiệu mà bạn thiết lập lại mật khẩu của bạn cho tài khoản email của bạn và Payza tài khoản của bạn để ngăn chặn bất kỳ khả năng hoạt động trái phép.
Chúng tôi đánh giá cao đề nghị bạn tạo một mật khẩu ban đầu bao gồm các ký tự chữ-số. Nó cũng là một ý tưởng tốt để sử dụng cả chữ hoa và chữ thường. Để biết thêm thông tin về việc lựa chọn một mật khẩu an toàn, xin vui lòng xem bài đăng blog sau đây có liên quan Payza:
http://blog.alertpay.com/2010/02/can-you-pass-password-test.html
Tayyab
An ninh Chuyên viên phân tích tài khoản
www.Payza.com
AI GIẢI THÍCH DÙM :binhsua10: