guildgold9
Senior
ỪmSau 11 ngày kể từ ngày bị Dispute, giờ tiền đã về lại pp mình.
Cảm ơn rất nhiều sự giúp đỡ nhiều tình của @guildgold9
Hôm cậu bị scam, cũng có 1 bạn bị scam pp như cậu nhưng tiền về hôm qua rồi Nho à
ỪmSau 11 ngày kể từ ngày bị Dispute, giờ tiền đã về lại pp mình.
Cảm ơn rất nhiều sự giúp đỡ nhiều tình của @guildgold9
mở dispute nhìu cũng bị limit nữa hả bạn, đang đinh mở với 3 trang ptc scam mà nghe nói nên hơi lo, mỗi trang dep vào 20$Không cần làm gì nhiều. Dispute của PP vốn là cái để trao đổi giữa 2 bên, bạn chỉ cần vào trả lời trong disputes của bạn kia là bạn đã hoàn thành giao dịch (có note rõ ràng khi chuyển tiền PP mà). Vậy thôi, nếu 2 bên không giải quyết được với nhau thì disputes sẽ tự đóng sau 20 hay 30 ngày từ ngày mở disputes, nếu bạn kia lại tạo tranh chấp leo thang để PP can thiệp tiếp thì bạn đưa proof cho PP về giao dịch VCB của bạn và log giữa 2 bên là được. Các khoản tranh chấp thanh toán này PP không can thiệp sâu được đâu, bạn không lo mất tiền, PP chỉ tạm giữ đến khi disputes close thôi. Chỉ là khi dính mấy cái dispute này bạn rất dễ bị PP để ý có thể dẫn đến tk bị limit nếu có quá nhiều tranh chấp xảy ra. Nên lần sau bạn nên yêu cầu người giao dịch với bạn cung cấp trước tk PP hoặc tk ngân hàng (nếu gửi bằng ngân hàng) và yêu cầu họ điền tk đó vào note thanh toán, ví dụ: thanh toán dịch vụ a cho email xyz hoặc nếu bạn có tạo mã giao dịch thì bảo người thanh toán điền vào note mã giao dịch. Khi bạn hoàn tất giao dịch tức là gửi tiền cho họ qua PP hay ngân hàng thì cũng phải điền tk họ dùng để thanh toán hoặc mã giao dịch vào. Vậy thì họ có muốn tranh chấp leo thang cũng không được.
3 trang thì ko sợ cứ mở đimở dispute nhìu cũng bị limit nữa hả bạn, đang đinh mở với 3 trang ptc scam mà nghe nói nên hơi lo, mỗi trang dep vào 20$
Kiểu lạm dụng mới chết thôi cậumở dispute nhìu cũng bị limit nữa hả bạn, đang đinh mở với 3 trang ptc scam mà nghe nói nên hơi lo, mỗi trang dep vào 20$
Bác @animax1994 @PhạmThi @guildgold9 or Pro nào có thể cho mình cách xử lý một tranh chấp mà paypal đã giải quyết xong rồi không
Số là hôm qua 25/10 có một giao dịch bị khiếu nại và paypal có gửi cho mình 3 e-mail
email đầu tiên
Dear Hung Le,
We recently informed you that the following payment you received was made without the account holder's permission, or was the result of a transaction error. The buyer has asked their credit card issuer to reverse the transaction, and we’ve placed a temporary hold on this payment.
Transaction details
- Transaction date: Oct 23, 2014
- Transaction ID: xxx72723CU8970010
- Transaction amount: $36.59 USD
- Buyer's email: [email protected]
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request within the next 7 days. By doing so, your transaction may be protected by PayPal Seller Protection.
If you’ve already shipped the item, please send us the shipping document showing the shipping company’s name and tracking number in the Resolution Center.
If the transaction is eligible for PayPal Seller Protection, we'll release the funds back into your account.
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request in the Resolution Center within the next 7 days.
Sincerely,
PayPal
email kế tiếp
Hello Hung Le,
Recently we reminded you that you had limited time to respond with
information regarding a transaction that may involve funds from an
unauthorized source. Since you have not responded, we will continue our
investigation without your input.
As a reminder, we are currently investigating the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: [email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
For additional details, please log in to your PayPal account at
https://www.paypal.com/ and go to the Resolution Center.
email ttứ 3
Hello Hung Le,
Thanks for your quick response about the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: xxx[email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
We completed our review of this case. Please log in to your PayPal account,
and go to the Resolution Center to see the details of our decision.
Thanks,
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
BCP-003-490-801-396:R1:USD36.59:10/25/2014:9N872723CU8970010
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PPID PP917 - 8da98e1a83b41
ở e-mail đầu tiên nó cho mình 7 ngày để xử lý
Nhưng theo như e-mail mình nhận được thì 3 e-mail này đều được gửi cách đây 19h (cho nó là trong vòng 1h đi)
Vậy các pro cho mình xin ý kiến tại sao Paypal lại xử lý ngay và luôn tranh chấp, khiếu nại này
Mình có e-mail order
Rất mong nhận được sự góp ý của các pro paypal
Thanks
Sau 11 ngày kể từ ngày bị Dispute, giờ tiền đã về lại pp mình.
Cảm ơn rất nhiều sự giúp đỡ nhiều tình của @guildgold9
Kết quả dispute thế nào vậy? Pm mình thửBác @animax1994 @PhạmThi @guildgold9 or Pro nào có thể cho mình cách xử lý một tranh chấp mà paypal đã giải quyết xong rồi không
Số là hôm qua 25/10 có một giao dịch bị khiếu nại và paypal có gửi cho mình 3 e-mail
email đầu tiên
Dear Hung Le,
We recently informed you that the following payment you received was made without the account holder's permission, or was the result of a transaction error. The buyer has asked their credit card issuer to reverse the transaction, and we’ve placed a temporary hold on this payment.
Transaction details
- Transaction date: Oct 23, 2014
- Transaction ID: xxx72723CU8970010
- Transaction amount: $36.59 USD
- Buyer's email: [email protected]
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request within the next 7 days. By doing so, your transaction may be protected by PayPal Seller Protection.
If you’ve already shipped the item, please send us the shipping document showing the shipping company’s name and tracking number in the Resolution Center.
If the transaction is eligible for PayPal Seller Protection, we'll release the funds back into your account.
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request in the Resolution Center within the next 7 days.
Sincerely,
PayPal
email kế tiếp
Hello Hung Le,
Recently we reminded you that you had limited time to respond with
information regarding a transaction that may involve funds from an
unauthorized source. Since you have not responded, we will continue our
investigation without your input.
As a reminder, we are currently investigating the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: [email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
For additional details, please log in to your PayPal account at
https://www.paypal.com/ and go to the Resolution Center.
email ttứ 3
Hello Hung Le,
Thanks for your quick response about the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: xxx[email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
We completed our review of this case. Please log in to your PayPal account,
and go to the Resolution Center to see the details of our decision.
Thanks,
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
BCP-003-490-801-396:R1:USD36.59:10/25/2014:9N872723CU8970010
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PPID PP917 - 8da98e1a83b41
ở e-mail đầu tiên nó cho mình 7 ngày để xử lý
Nhưng theo như e-mail mình nhận được thì 3 e-mail này đều được gửi cách đây 19h (cho nó là trong vòng 1h đi)
Vậy các pro cho mình xin ý kiến tại sao Paypal lại xử lý ngay và luôn tranh chấp, khiếu nại này
Mình có e-mail order
Rất mong nhận được sự góp ý của các pro paypal
Thanks
Khả năng cao là nó call lên pp, chém gió cần gấp tiền làm việc gì đó nên nó đc pp xử lý nhanh ^^Bác @animax1994 @PhạmThi @guildgold9 or Pro nào có thể cho mình cách xử lý một tranh chấp mà paypal đã giải quyết xong rồi không
Số là hôm qua 25/10 có một giao dịch bị khiếu nại và paypal có gửi cho mình 3 e-mail
email đầu tiên
Dear Hung Le,
We recently informed you that the following payment you received was made without the account holder's permission, or was the result of a transaction error. The buyer has asked their credit card issuer to reverse the transaction, and we’ve placed a temporary hold on this payment.
Transaction details
- Transaction date: Oct 23, 2014
- Transaction ID: xxx72723CU8970010
- Transaction amount: $36.59 USD
- Buyer's email: [email protected]
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request within the next 7 days. By doing so, your transaction may be protected by PayPal Seller Protection.
If you’ve already shipped the item, please send us the shipping document showing the shipping company’s name and tracking number in the Resolution Center.
If the transaction is eligible for PayPal Seller Protection, we'll release the funds back into your account.
Please help us investigate the case by logging in to your PayPal account and responding to our request in the Resolution Center within the next 7 days.
Sincerely,
PayPal
email kế tiếp
Hello Hung Le,
Recently we reminded you that you had limited time to respond with
information regarding a transaction that may involve funds from an
unauthorized source. Since you have not responded, we will continue our
investigation without your input.
As a reminder, we are currently investigating the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: [email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
For additional details, please log in to your PayPal account at
https://www.paypal.com/ and go to the Resolution Center.
email ttứ 3
Hello Hung Le,
Thanks for your quick response about the following transaction:
Buyer's name: xxxne Gartner
Buyer's email: xxx[email protected]
Transaction ID: xxx74286XN066245U
Transaction date: Oct 23, 2014
Transaction amount: $36.59 USD
Your transaction ID: xxx72723CU8970010
Case number: PP-003-490-801-396
We completed our review of this case. Please log in to your PayPal account,
and go to the Resolution Center to see the details of our decision.
Thanks,
PayPal
Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you
will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click the Help link in the top right corner of any PayPal page.
BCP-003-490-801-396:R1:USD36.59:10/25/2014:9N872723CU8970010
----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.
Consumer advisory- PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal’s stored value
facility, does not require the approval of the Monetary Authority of
Singapore.
Users are advised to read the terms and conditions carefully.
PPID PP917 - 8da98e1a83b41
ở e-mail đầu tiên nó cho mình 7 ngày để xử lý
Nhưng theo như e-mail mình nhận được thì 3 e-mail này đều được gửi cách đây 19h (cho nó là trong vòng 1h đi)
Vậy các pro cho mình xin ý kiến tại sao Paypal lại xử lý ngay và luôn tranh chấp, khiếu nại này
Mình có e-mail order
Rất mong nhận được sự góp ý của các pro paypal
Thanks
Gửi proofngon ghê, cậu guildgold9 call giúp cậu hay gửi nó proof vậy ?