Hello Zeek Family!
It's time for an important bit of houskeeping updates...
First...Because of our explosive growth, our Affiliate Services has been overwhelmed in the past few weeks. We are VERY SORRY for any inconvenience and want EVERYONE to know what we are doing about it!
We realize the RPP runs have been slow are are optimizing as fast as we possibly can - so if you see the run is slow...know we are acutely aware and are working on it.
Our accounting firm tell us that we can expect 1099s to be mailed by the end of this week.
Last week ZeekRewards moved into bigger offices. The additional space has allowed us to hire more staff and begin training them. We are also adding a Call Center this week which will also offer live chat. Lastly, we are also going to be offering an eWallet system which will expedite both payments and purchases!! All of this is very exciting. However, we ask that you please be patient during this expansion; we must first train the new staff and the Call Center and will begin rolling everything out in the next two weeks!
Here's some exciting news!! Dawn, Roger and Alex are on their way to Atlanta to train the brand new Zeek Live Help Center tonight so their in the best of hands and will be educated fully by the team you've come to know and trust. In the mean-time...Live Skype Support is closed and we'll be moving everything over to the new system...so all issues must go through your Affiliate Services form in your ZeekRewards back office until further notice.
Last... AlertPay and STP mass payouts have been delayed while we are setting up and migrating over to our new anti-fraud software systems. Just give us a day or two and all systems will be moved over and pay-runs will resume their normal schedule.
We want you to know how much we appreciate your patience and continued support while Zeek expands to meet the ever-growing needs of the field and your valued customers. The process of mega-growth and momentum are exciting and challenging and it's because of you that the Zeek phenomenon is sweeping the globe in such an amazing way!!
Dawn
Please take a moment to complete this survey. We value your feedback.
* Legal Disclaimer: As with any legitimate opportunity, no specific level of income is guaranteed. Any reference to specific levels of earning on this web site are for the purpose of explaining the compensation plan only and are not projections. Your actual income will depend upon your own efforts and the efforts of those you introduce to the program. Income is derived solely from the sale of
products and/or premium hosting services to end users. There is no compensation for recruiting.
This was sent to Zeekler username duongnd1980. If you'd like to stop getting news and information messages from Zeekler.com click Unsubscribe. Note that this will not affect your ability to get notified when you win an auction.
Tạm dịch
Xin chào quý Zeek gia đình!
Đó là thời gian cho một chút quan trọng của bản cập nhật houskeeping ...
Đầu tiên ... Bởi vì tăng trưởng bùng nổ của chúng tôi, dịch vụ của chúng tôi liên kết đã được tràn ngập trong vài tuần qua. Chúng tôi rất xin lỗi vì bất kỳ sự bất tiện và muốn EVERYONE để biết những gì chúng tôi đang làm về nó!
Chúng tôi nhận thấy chạy RPP đã được làm chậm được tối ưu hóa nhanh chóng như chúng ta có thể có thể - vì vậy nếu bạn thấy chạy chậm ... biết chúng tôi nhận thức sâu sắc và đang làm việc trên nó.
Công ty kế toán của chúng tôi cho chúng tôi biết rằng chúng ta có thể mong đợi 1099s được gửi qua đường bưu điện vào cuối tuần này.
ZeekRewards tuần trước chuyển sang văn phòng lớn hơn. Các không gian đã cho phép chúng tôi thuê thêm nhân viên và bắt đầu đào tạo họ. Chúng tôi cũng bổ sung thêm một Call Center tuần này cũng sẽ cung cấp trực tiếp trò chuyện. Cuối cùng, chúng tôi cũng sẽ được cung cấp một hệ thống Ewallet sẽ tiến hành thanh toán và mua hàng! Tất cả điều này là rất thú vị. Tuy nhiên, chúng tôi yêu cầu bạn vui lòng kiên nhẫn trong quá trình mở rộng này, trước tiên chúng ta phải đào tạo nhân viên mới và Trung tâm cuộc gọi và sẽ bắt đầu lăn tất cả mọi thứ trong hai tuần tới!
Dưới đây là một số tin tức thú vị! Dawn, Roger và Alex đang trên đường tới Atlanta để đào tạo thương hiệu mới Zeek Trợ giúp trực tuyến đêm nay Trung tâm như vậy của họ là tốt nhất của bàn tay và sẽ được giáo dục đầy đủ bởi đội bạn đã đến để biết và tin tưởng. Trong trung bình, thời gian ... Hỗ trợ trực Skype được đóng cửa và chúng tôi sẽ được di chuyển tất cả mọi thứ trên hệ thống mới ... do đó, tất cả các vấn đề phải thông qua các dịch vụ liên kết của bạn hình thành trong ZeekRewards văn phòng của bạn trở lại cho đến khi có thông báo tiếp theo.
Cuối cùng ... AlertPay và STP trả tiền khối lượng đã bị trì hoãn trong khi chúng tôi đang thiết lập và di chuyển qua hệ thống chống gian lận phần mềm của chúng tôi. Chỉ cần cung cấp cho chúng tôi một hoặc hai ngày và tất cả các hệ thống sẽ được di chuyển và trả tiền chạy sẽ tiếp tục lịch trình bình thường của họ.
Chúng tôi muốn bạn biết bao nhiêu chúng tôi đánh giá cao sự kiên nhẫn của bạn và tiếp tục hỗ trợ trong khi Zeek mở rộng để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của lĩnh vực và khách hàng của bạn có giá trị. Quá trình tăng trưởng lớn và động lực là thú vị và đầy thử thách và nó là bởi vì các bạn rằng hiện tượng Zeek quét toàn cầu một cách tuyệt vời như vậy!
Cuối cùng 1 có 1 câu giá AP sẽ lại tăng hehe