Thông Tin Cập Nhật Trước Kỳ Nghỉ Cuối Tuần ZEEK

Thông Tin Cập Nhật Trước Kỳ Nghỉ Cuối Tuần ZEEK

Đây là Paul Burks.Có vài thông tin mà tôi muốn gửi đến các bạn trước kỳ nghỉ cuối tuần.
Thứ nhất,mọi thứ vẫn ổn Với Zeek,không có bất kỳ thách thức hay khó khăn nào với chúng ta.Tóm lại là mọi thứ vẫn OK.
Trong đợt chi trả vừa qua,một số tài khoản được trả 02 lần số tiền,đó là do lỗi lập trình script.Chúng tôi đang liên hệ với Payza (AlertPay trước đây) để sửa chữa lại.Khi bạn gặp tình trạng này xin đừng Re-Fund hay làm bất kỳ việc gì khác,chúng tôi sẽ tự động lấy lại khoản tiền thừa này.
Dan Olivares,lập trình viên chính của chúng tôi đang gấp rút làm việc trong những ngày qua để sửa lại những lỗi an ninh của Zeek.
Nếu bạn vẫn đặt mật khẩu đơn giản như : 12345 hay dùng user name làm mật khẩu thì tôi chắc chAFn với bạn là tài khoản của bạn sẽ bị mất.
Chúng tôi cũng đang thương lượng với NxPay để sớm thanh toán qua cổng này!!!
Với ai là công dân Mỹ,xin chúc mừng ngày Quốc Khánh của chúng ta.
Và chúc tất cả các bạn kỳ nghỉ cuối tuần vui vẻ.





Paul.**************************************************%2p***
Greetings Friends,
Paul Burks here. Just a few items I wanted to chat about before the weekend.
First, ALL IS WELL in Zeekland. That isn’t to say that we are not having our share of challenges and that things are clearly taking longer than we wish they were, but OVERALL, it’s all good.
I just had a great conversation with our account manager over at Payza (formerly Alert Pay). We and they are both aware that many of the payments that were made to our affiliates on Monday were repeated on Tuesday, so some of you were paid twice. If this happened to you, please do not take any action like reversing the payment back to us. They are running scripts at that end to pull the overpayments back. If you have already sent the money back and you see that it has been pulled back anyway, just sit tight. They are aware of the situation and it will be corrected. Please do not submit tickets about it until we have a chance to correct everything.
Dan Olivares, our chief programmer, haskspent the past several days working on major improvements to our site’s security, so if you encounter any pages that are not working correctly just try again a bit later. In case you are still using a password like 123456 or using your username or first name as a password, please IMMEDIATELY change it to something difficult to guess, not a dictionary word, amd use numbers and letters with upper and lower case. Otherwise, I can almost promise you that your account will be hijacked. You would never give your ATM card and PIN number to a stranger, right? Treat your Zeek password with the same security.
I am also expecting to be able to restore nxPay as a payment option in the next few days. As with most things, these issues have taken a bit longer to resolve than we expected, but we’re almost there.
For those of you who live in the USA, I hope that you had a wonderful Fourth of July! The weather in North Caro,ina is HOT but Zeek is even HOTTER!!
Have a wonderful weekend!
Paul


Nguồn: http://mmo24h.net
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
427,185
Messages
7,200,257
Members
179,507
Latest member
ben88store
Back
Top Bottom