Solved Hỗ trợ gọi Paypal ( Ebay ) về các vấn đề HACK, CLAIM, LIMIT.

Tên: NGUYEN PHUC
Yahoo: hoantutimban_2013
Số điện thoại:01677745987
Vấn đề Paypal (Ebay): bj loi nay We're sorry, but we can't send your payment right now.
 
Tên: NGUYEN PHUC
Yahoo: hoantutimban_2013
Số điện thoại:01677745987
Vấn đề Paypal (Ebay): bj loi nay We're sorry, but we can't send your payment right now.
- Trường hợp: "We're sorry, but we can't send your payment right now." . Thường xảy ra ở acc US, do bạn dùng nhiệu IP login nên hệ thống bảo mật tự động khóa nick bạn. Giải pháp:1. Sử dụng cố định 1 IP trong 24-48h, 2. Quay trở lại IP ban đầu, IP đăng ký, 3. Liên hệ nó bảo sử dụng 3G, IP thay liên tục.
 
Tình hình có con paypal US vừa gỡ limit xong , update lên Bussiness trùng tên PO rồi nhưng with nó bắt confirm phone , add phone google voice vào cũng không được , bạn nào giúp được bảo mình với paypal cũng không nhiều nhưng add PO rồi nên tiêc cái thẻ
Bạn nào giúp được mình gửi ít :(
 
Tên: Đường
Yahoo/Skype: aslongas_uloveme2006
Số điện thoại: 01868976709
Vấn đề Paypal (Ebay): paypal hết 180 không cho add bank withdraw
 
Tên: Hoàng Quốc Quân
Yahoo/Skype: [email protected]
Số điện thoại: 0987713636
Vấn đề Paypal (Ebay): Bị hack mất tài khoản mật khẩu paypal, thay đổi mất email, câu hỏi bí mật
 
SCB hold tiền thì gọi SCB đi cậu :D
Bác còn nhận sp ko vậy :( . e có cái PP thế này mà chưa thấy mail with về :(
fpPdd1Z.jpg
 
Bạn đăng ký đi mai mình call cho !
 
Bác còn nhận sp ko vậy :( . e có cái PP thế này mà chưa thấy mail with về :(
fpPdd1Z.jpg
Cậu cứ add thẻ thẳng vào và with luôn, tớ có 1 con PP mới with 180 ngày nè, không có mail báo with gì đâu, cứ add vào là with
 
ai chho e hỏi sao nick e chuyển tiền sang paypal khác ko đc vậy?
 
Thanks bạn :D. Đã add và with thành công , chờ completed và tiền về :D
Thấy chưa, h PP nó hay điên điên ba cái vụ mail báo with nó không rảnh đâu mà báo cho cậu, tớ làm hoài vụ này mà :D:D
 
Tên:connit24
Yahoo/Skype:hd_ hai bốn chín
Số điện thoại:
Vấn đề (Ebay): Limit sell ebay ( reg xong ko sell dc )
 
Tên: windboy
Yahoo/Skype: holmes_onrock
Số điện thoại:
Vấn đề Paypal (Ebay): account paypal us của mình bị hold tiền 45days, tuy nhiên đến hạn rồi mà chưa thấy mail withdraw. Mình mail cho nó để hỏi thì nó reply như thế này:

"Dear Kelly Renee Champion,

Thank you for contacting PayPal with your concern.

We're passionate about giving you the best customer service we can. I’ve reviewed your email and I feel that we’d be able to answer your question(s) better by speaking to you.

Please call us on 1-402-935-2050 or 1-888-221-1161 from 4:00 AM PST to 10:00 PM PST Monday through Friday and 6:00 AM PST to 8:00 PM PST on Saturday and Sunday . Otherwise, you can call the Dublin Help Centre directly on 00353 1 436 9004. Rates from overseas landlines and mobiles may vary.

Please feel free to contact us if you require any assistance in future.

Sincerely,
Samantha
PayPal Account Review Department
PayPal, an eBay Company

Copyright© 1999-2014 PayPal Inc. All rights reserved."

Mong bạn giúp đỡ :)
 
- Không nhận các trường hợp limit có dòng " Limit cannot be appeal " . Do khả năng gỡ được là 0.01%.
quá buồn khi đọc dòng này.cả 2 acc của mình đều dính,
@animax1991 ơi,cho mình hỏi xíu.
giờ mà m reg paypal info mà giống con đã bị limit.xong ra ACB làm lại cái visa khác veri có được k?
hay nó lại cho ăn mit tiếp.
or reg acc info fake rồi lấy vcc mấy bác sell trên này veri có được k ?
acc paypal của m k hề có giao dịch cá nhân.chỉ giao dịch với 1 site duy nhất mà nó cũng cho ăn limit k có step ! nản luôn.

nội dung cái mail limit

Your account has been limited
----------------------------------------------------------------------


Dear DAI NGUYEN,

We routinely review account activity in the PayPal system. When we reviewed
your account, we noticed that your activity violates some of the agreements
you have with us.

Because of this, we’ve limited your accounts and can no longer offer our
services to you. You’ll still be able to log in to view your transaction
history, but you won’t be able to send or receive payment.

What’s the problem?

We noticed one or more of the following problems:

1. You provided information that we believe was false, inaccurate, or
misleading; or

2. You sent or received money that was potentially related to fraudulent
activity; or

3. You have more than one account with a negative balance; or

4. You are in violation of the User Agreement, the Commercial Entity
Agreement, the Acceptable Use Policy, or another agreement you have with
PayPal.


Our decision was based on terms outlined in these agreements.

What to do next?

As allowed under the User Agreement, we’ll hold the money in your account
for 180 days . We’ll use your balance to reimburse buyers who file claims,
chargebacks, or any other reversals against you. Before we reimburse the
buyer, in most cases, you’ll have a chance to respond to the claim,
chargeback, or reversal.

We’ll send you an email letting you know when you can withdraw money from
your accounts.

If you think that we permanently limited your accounts in error, you may
appeal this decision. Just click Contact Us at the bottom of any page of
PayPal.

When you contact us, we may need you to provide some information to process
your appeal, for example,
1. A copy of a valid photo ID that shows your name. Acceptable forms of a
photo ID are a driver's license, passport, or any other government issued
photo ID.
2. A copy of your recent utility bill that shows your name and address
exactly as they should appear on your PayPal account.
3. A copy of your business license or your articles of incorporation.

Yours sincerely,
PayPal

----------------------------------------------------------------------
Help Centre:
https://www.paypal.com/vn/cgi-bin/helpweb?cmd=_help
Security Centre:
https://www.paypal.com/vn/security

Please do not reply to this email because we are not monitoring this inbox.
To get in touch with us, log in to your account and click "Contact Us" at
the bottom of any page.

Copyright © 1999-2014 PayPal Inc. All rights reserved.

Consumer advisory: PayPal Pte Ltd, the Holder of the PayPal™ payment
service stored value facility, does not require the approval of the
Monetary Authority of Singapore. Consumers (users) are advised to read the
terms and conditions:
https://www.paypal.com/vn/sg/cgi-bin/webscr?cmd=p/gen/ua/ua-outside
carefully.
PayPal Email ID PP1686 - c9c757cd78007
 
Last edited:

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
417,444
Messages
7,058,885
Members
169,781
Latest member
tai789clubhelp

Most viewed of week

Most viewed of week

Back
Top Bottom