Solved Cần giúp đỡ về mở Dispute trong paypal

langtungheo

Junior
Joined
Mar 20, 2014
Messages
86
Reactions
33
MR
0.205
Mình có giao dịch mua tool của 1 bạn trên freelance ( Mua dạng goods 200 $) , đợi 2 tuần không thấy hồi âm gì cả . Mình mở Dispute , sau 1

tuần paypal có mail với nội dung là cần leo thang cái case đó , mình không biết làm thế nào cả . Bác nào có kinh nghiệm giúp mình với

Thanks all !
 
copy nội dung leo thang ra đây đi cậu
 
Dear Manh Bui,

We'd like to remind you that your case will be automatically closed on May 30, 2017 if no action is taken before this date. Once a case has been closed, it can't be reopened or escalated to a PayPal claim. Please log in your PayPal account and respond to the case in the Resolution Center as soon as possible.

If you're still trying to resolve this case with your seller but can’t reach an agreement, you can escalate it to a PayPal claim before May 30, 2017. By escalating to a claim, you'd be asking us to review the case and decide the outcome.
 
bạn cung cấp bằng chứng chi tiết cho nó chưa :) inbox mình thử xem giúp gì cho bạn được không nhé :)
 
Bạn vào case dispute, tìm chữ escalate coi có không rùi click vào.
 

Announcements

Today's birthdays

Forum statistics

Threads
418,299
Messages
7,069,752
Members
170,432
Latest member
bodl

Most viewed of week

Most viewed of week

Back
Top Bottom